Postări populare

vineri, 24 iunie 2011

Adevărul despre relația dintre Jonghyun și Sekyung.

Articol FOARTE IMPORTANT!
O fată care are relații la SM datoriă unchiului ei s-a săturat să îi lase pe cei de la SM să mintă și ne-a împrtășit și nouă adevărul relația dintre Shin Sekyung și Kim Jonghyun.

Traducere

A fost un scandal.
Toată treaba a fost doar un scandal.

Jonghyun nu a fost iubitul lui Shin Sekyung. Dacă nu au fost be bune,de ce au apărut poze cu ei 2,nu?Păi de fapt .. acel articol a fost o făcătură. Oricum spuneau“s-au plimbat împreună diminețile în ultimul timp” sau ce or fi făcut.

Să ne amintim că în octombrie Jonghyun avea problema cu glezna.Cum s-ar fi plimbat ei ,dacă el nici nu putea merge din cauza accidentarii?
El și-a spus singur “ai nevoie de un scandal pentru a face lucrurile mai interesante.”
SM nu permite ca idolii lor să aibe relații personale. Cel puţin nu cei tineri.

Ce s-a întâmplat de fapt a fost vorba de un scandal care ar fi apărut cu SNSD. Acesta ar fi fost între Taecyeon şi Jessica. Din cauza acestor zvonuri imediat a apărut articolul despre Jjong așa că după ce a apărut acest zvon că ceva se pentrece între Jessica și Taecyeon , au inventat această poveste între cei Jonghyun și actrița lui favorită.
De ce a trebuit să acopere Jonghyun acest scandal? Pentru că SME suferea financiar datorită problemei cu JYJ . Așa că ei au mers la Namoo Agency (agenția ei) și au făcut un pact pentru că Jong a menționat cât de mult îi place Sekyung.
Ei nu au fost iubiți într-adevăr.

Ce e mai rău este faptul că unchiul meu care lucreaza cu ei mi-a spus că, deşi Jonghyun a pretins că este fericit și puternic .. acesta l-a văzut de multe ori într-o stare depresivă, suferind mult.Plângea chiar și în somn.Deci, pentru toate persoanele care cred că "Sekyung l-a facut fericit",ați greșit dragii mei.

Nu-mi pasă dacă voi mă credeţi sau nu, dar eu am unchiul care lucrează acolo şi, deşi nu am voie să spun toate aceste lucruri am făcut pentru că m-am săturat de toate minciunile astea,e enervant să ști adevărul acesta dureros.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Da,eu te cred 100% pentru ca stiu ca e adevarat,pentru ca SHINee nu e o trupa care umbla cu asa ceva,si in sfarsit cineva a spus adevarul.Felicitari!!!

Anonim spunea...

mai e viata lui chiar daca eu sunt fana shinee totusi este vietile lor sh fac ce vor cu ele

Kim Julia spunea...

Vai :O Iubesc SHINee Foarte mult ... poate pare incredibil dar eu am fost socata cand am citit acest articol .. deoarece ... Jonghyun este Iubitul meu .. Nimeni din Korea sau activitatea lui nu stie despre asta .. dar ai dreptate il cunosc foarte bine pe Jonghyun si stiu k nu are timp de fete sau de relatii ... vorbim destul de rar la telefon acum fiind ocupat cu noul album Dazzling Girl ... Este incredibil ce poat spune unii ... Jonghyun este o fire mai orgolioasa cei drept si ii place sa iasa mereu in atentie ... mereu ii place sa faca pe victima .. si credema ca mereu ii iese .. toti fani lui sunt gata sa isi dea viata cand vad ca el "plange" .. dar trecand peste toate aseta pot spune ca are o inima extrem de buna ... Ii place sa faca toti prietenii fanii apropiatii , fericiti ... Cu toata mandria lui ... crede-ma ca ar fi ins tare sa renunte la orice pentru familia lui .. si chiar pentru membrii Din SHINee ... Acum cand Minho lipseste de langa ei ... Chiar daca Jonghyun spune unele cuvinte urate ... nu vrea sa se lase prada lacrimilor sa zic asa ... isi doreste foarte mult si el cat si toti membri trupei ca Minho sa se intoarca sa fie din nou vremile dinainte .. acum va las .. sper sa nu fiti furiosi in legatur acu ce am zis .. daca vreti mai multe detalii despre SHINee ... cautati-ma pe Yo.foca@yahoo.com